Preduvjeti za elektroničku dostavu ponuda
- Besplatna registracija
- Da biste preuzeli dokumentaciju o jednostavnoj nabavi (u daljnjem tekstu: DoN) potrebna Vam je besplatna registracija. Uputu možete pročitati na sljedećoj poveznici: https://help.nn.hr/support/solutions/articles/5000007824-registracija-za-pravnu-osobu-za-preuzimanje
- Preuzimanje dokumentacije o jednostavnoj nabavi
- Preuzimanjem DoN postupak se prikazuje na listi vama zanimljivih postupaka ("Ponuditelji" -> "Moji postupci")
Preuzimanje cjelokupne dokumentacije o jednostavnoj nabavi
- Prijavite se u EOJN RH (Prijava/Login) na stranici https://eojn.nn.hr
- Na popisu objava jednostavne nabave pretražite bazu i pronađite željeni postupak (JEDNOSTAVNE OBJAVE -> Tražilica jednostavnih objava)
- Napomena: ako Vas je naručitelj direktno pozvao na dostavu ponude, bez javne objave, DoN preuzmite na: PONUDITELJI -> Moji postupci -> označite postupak -> Dokumenti u postupku -> Dokumentacija za nadmetanje -> Preuzmi
- Preuzmite DoN na "Preuzmi cjelokupnu dokumentaciju (zip)"
Elektronička dostava ponuda
NAPOMENE:
- E-ponuda se sastoji od dokumenata ponude, troškovnika i Uveza ponude.
- Uvez ponude
- je pdf dokument kojeg pri kraju postupka pripreme e-ponude kreira sustav
- sadrži reference na sve prethodno učitane dokumente ponude i troškovnik
- sadrži ponudbeni list koji se automatski kreira na temelju upisanih podataka u koracima pripreme ponude
- Svi dokumenti ponude, troškovnik i uvez ponude se kriptiraju prilikom učitavanja i nisu dostupni do isteka roka za dostavu ponuda. U procesu otvaranja ponuda ovlašteni predstavnici naručitelja učitavaju ključeve koje su kreirali u pripremi postupka kojima dekriptiraju ponude i omogućavaju pregled dokumenata.
Proces predaje ponude
- Nakon prijave u EOJN RH, u izborniku "Ponuditelji" odaberite "Moji postupci".
- Označite postupak za koji želite predati ponudu i kliknite na "Predaja ponude"
Predaja e-ponude
- "Predajete li ponudu u ime Zajednice ponuditelja" – označite sa "Da" ili "Ne"
- "Oznaka ponude" – ponuditelj proizvoljno određuje oznaku ponude
Osnovni podaci o ponudi
Unos osnovnih podataka o ponudi
- "NUTS ponuditelja" – odaberite županiju sjedišta ponuditelja ili člana zajednice ponuditelja koji priprema ponudu
Predaja dokumenata ponude
Učitajte sve dokumente ponude osim ponudbenog lista, e-ESPD obrasca i troškovnika. Ponudbeni list se generira iz sustava i sastavni je dio dokumenta „Uveza ponude“. Troškovnik (troškovnici) se prilaže(u) u zasebnom koraku. Dokumenti ponude najčešće uključuju dokaze sposobnosti, tehnički dio ponude i razne priloge. Molimo da obratite pozornost na upute Naručitelja o obliku i sadržaju ponude ukoliko postoje.
Podržani formati: zip, doc, docx, xls, xlsx, rar, pdf, odt, fodt, ods, fods, html i htm.
- "+ Dodaj novi dokument" – koristite za kreiranje forme namijenjene za učitavanje novog dokumenta ponude
- "Učitaj" – koristite za učitavanje dokumenata ponude
- "Izmijeni" – koristite za izmjenu učitanog dokumenta
- "X" – brisanje dokumenta
Podaci ponude
- Označite grupu predmeta nabave za koju dostavljate ponudu. Ako predmet nije podijeljen na grupe automatski će se označiti "Da" za redni broj jedan koji u tom slučaju predstavlja cjelokupan predmet nabave.
Unos cijena, troškovnika i podataka o podizvoditeljima
Cijena
- "Cijena" – upišite cijenu bez PDVa
- "Cijena (s PDV) – upišite cijenu sa PDVom
- "Iznos PDV-a" izračunava sustav na temelju unešenih cijena sa i bez PDV-a
Troškovnik
- Učitajte troškovnik
- U slučaju da se za troškovnik koristi više dokumenata, potrebno je sve dokumente troškovnika komprimirati u jednu zip ili rar datoteku te priložiti na mjestu predviđenom za učitavanje troškovnika
Rok valjanosti ponude
- U padajućem izborniku odaberite način unosa roka valjanosti te upišite vrijednost
Podizvoditelji
- Ukoliko imate podizvoditelje kliknite na "Da" i upišite podatke
- Ukoliko imate više podizvoditelja kliknite na „+“ kod polja „Puni naziv i adresa podizvoditelja:" te upišite podatke
Predaja ESPD odgovora
- Učitajte ESPD odgovor ako je primjenjivo.
- Napominjemo da naurčitelji u postupcima jednostavne nabave u pravilu ne traže ispunjeni ESPD obrazac odnosno odgovor.
- Kliknite na "Spremi i dalje".
- Detaljniju uputu o temi možete pročitati na sljedećoj poveznici: https://help.nn.hr/support/solutions/articles/12000043396-elektroni%C4%8Dka-europska-jedinstvena-dokumentacija-o-nabavi-e-espd
Kreiranje "Uveza ponude"
Uvez ponude je dokument (pdf) koji se generira iz sustava te sadrži sve podatke relevantne za predaju ponude na temelju upisanih informacija i datoteka. Uvezu ponude nije moguće mijenjati sadržaj i strukturu. Uvez ponude sadrži ponudbeni list. Uvez ponude sadrži XML vezu na dokumente ponude ukoliko su uploadani kao sastavni dijelovi cjelokupne ponude. Na taj način osigurana je konzistencija i integritet predane ponude.
- Kliknite na "Kreiraj uvez ponude" i spremite dokument lokalno na računalo
Učitavanje "Uveza ponude"
- Provjerite i učitajte "Uvez ponude"
- Sustav upozorava na eventualne nepravilnosti "Uveza ponude"
NAPOMENA:
- Važno je napomenuti da se u trenutku predaje ponude, uvez ponude kriptira mehanizmom koji je ugrađen u sustav te nije moguće ostvariti uvid u bilo koji element ponude, sve do procesa otvaranja ponuda, gdje se pristigle ponude validiraju te potom pohranjuju u sustav. Drugim rječima, dok nije istekao rok za podnošenje ponude i započelo otvaranje, nije moguće dekriptirati odnosno omogućiti uvid u bilo koji dio ponude.
- Ako je sve u redu kliknite na "Spremi i dalje" i potvrdite da želite predati ponudu.
- Ako nije, izmijenite podatke, ponovno kreirajte "Uvez ponude" te ponovite postupak učitavanja i predaje.
Potvrda o zaprimanju ponude
Potvrda o uspješnom slanju ponude odnosno zaprimanju naručitelja prikazuje se:
- na Vašem ekranu,
- na listi "Ponuditelji" -> "Ponude" – status ponude je "Zaprimljena" i
- u "Ulaznoj pošti"
- registrirane e-mail adrese i
- Vašem sandučiću ("Ulazna pošta" -> "Moj sandučić") u sustavu.
- PONUDITELJI -> Ponude -> status ponude je "Zaprimljena"
VAŽNE NAPOMENE:
- Tijekom trajanja roka za dostavu ponude od elektronički dostavljene ponude možete odustati ili ponudu možete izmijeniti na: PONUDITELJI -> Ponude -> označite ponudu -> kliknite na "Odustajanje" ili "Izmjena ponude"
Molimo koristite jedan korisnički račun i jedan prozor/tab/karticu u Vašem internetskom pregledniku!
U EOJN RH nije dopušten rad (dostava ponuda/ZZS) u više prozora/tabova/kartica!