Preduvjeti za elektroničku dostavu ponuda


Preuzimanje cjelokupne dokumentacije o jednostavnoj nabavi

  • Prijavite se u EOJN RH (Prijava/Login) na stranici https://eojn.nn.hr
  • Na popisu objava jednostavne nabave pretražite bazu i pronađite željeni postupak (JEDNOSTAVNE OBJAVE -> Tražilica jednostavnih objava)
    • Napomena: ako Vas je naručitelj direktno pozvao na dostavu ponude, bez javne objave, DoN preuzmite na: PONUDITELJI -> Moji postupci -> označite postupak -> Dokumenti u postupku -> Dokumentacija za nadmetanje -> Preuzmi
  • Preuzmite DoN na "Preuzmi cjelokupnu dokumentaciju (zip)"



Elektronička dostava ponuda

NAPOMENE:

  • E-ponuda se sastoji od dokumenata ponude, troškovnika i Uveza ponude.
  • Uvez ponude
    • je pdf dokument kojeg pri kraju postupka pripreme e-ponude kreira sustav
    • sadrži reference na sve prethodno učitane dokumente ponude i troškovnik
    • sadrži ponudbeni list koji se automatski kreira na temelju upisanih podataka u koracima pripreme ponude
  • Svi dokumenti ponude, troškovnik i uvez ponude se kriptiraju prilikom učitavanja i nisu dostupni do isteka roka za dostavu ponuda. U procesu otvaranja ponuda ovlašteni predstavnici naručitelja učitavaju ključeve koje su kreirali u pripremi postupka kojima dekriptiraju ponude i omogućavaju pregled dokumenata.


Proces predaje ponude

  • Nakon prijave u EOJN RH, u izborniku "Ponuditelji" odaberite "Moji postupci".


  • Označite postupak za koji želite predati ponudu i kliknite na "Predaja ponude"


Predaja e-ponude

  • "Predajete li ponudu u ime Zajednice ponuditelja" – označite sa "Da" ili "Ne"
  • "Oznaka ponude" – ponuditelj proizvoljno određuje oznaku ponude


Osnovni podaci o ponudi

Unos osnovnih podataka o ponudi

  • "NUTS ponuditelja" – odaberite županiju sjedišta ponuditelja ili člana zajednice ponuditelja koji priprema ponudu


Predaja dokumenata ponude

Učitajte sve dokumente ponude osim ponudbenog lista, e-ESPD obrasca i troškovnika. Ponudbeni list se generira iz sustava i sastavni je dio dokumenta „Uveza ponude“. Troškovnik (troškovnici) se prilaže(u) u zasebnom koraku. Dokumenti ponude najčešće uključuju dokaze sposobnosti, tehnički dio ponude i razne priloge. Molimo da obratite pozornost na upute Naručitelja o obliku i sadržaju ponude ukoliko postoje.

Podržani formati: zip, doc, docx, xls, xlsx, rar, pdf, odt, fodt, ods, fods, html i htm.


  • "+ Dodaj novi dokument" – koristite za kreiranje forme namijenjene za učitavanje novog dokumenta ponude
  • "Učitaj" – koristite za učitavanje dokumenata ponude
  • "Izmijeni" – koristite za izmjenu učitanog dokumenta
  • "X" – brisanje dokumenta




Podaci ponude

  • Označite grupu predmeta nabave za koju dostavljate ponudu. Ako predmet nije podijeljen na grupe automatski će se označiti "Da" za redni broj jedan koji u tom slučaju predstavlja cjelokupan predmet nabave.



Unos cijena, troškovnika i podataka o podizvoditeljima

Cijena

  • "Cijena" – upišite cijenu bez PDVa
  • "Cijena (s PDV) – upišite cijenu sa PDVom
  • "Iznos PDV-a" izračunava sustav na temelju unešenih cijena sa i bez PDV-a

Troškovnik

  • Učitajte troškovnik
  • U slučaju da se za troškovnik koristi više dokumenata, potrebno je sve dokumente troškovnika komprimirati u jednu zip ili rar datoteku te priložiti na mjestu predviđenom za učitavanje troškovnika

Rok valjanosti ponude

  • U padajućem izborniku odaberite način unosa roka valjanosti te upišite vrijednost


Podizvoditelji

  • Ukoliko imate podizvoditelje kliknite na "Da" i upišite podatke
  • Ukoliko imate više podizvoditelja kliknite na „+“ kod polja „Puni naziv i adresa podizvoditelja:" te upišite podatke


Predaja ESPD odgovora

Kreiranje "Uveza ponude"

Uvez ponude je dokument (pdf) koji se generira iz sustava te sadrži sve podatke relevantne za predaju ponude na temelju upisanih informacija i datoteka. Uvezu ponude nije moguće mijenjati sadržaj i strukturu. Uvez ponude sadrži ponudbeni list. Uvez ponude sadrži XML vezu na dokumente ponude ukoliko su uploadani kao sastavni dijelovi cjelokupne ponude. Na taj način osigurana je konzistencija i integritet predane ponude.

  • Kliknite na "Kreiraj uvez ponude" i spremite dokument lokalno na računalo


Učitavanje "Uveza ponude"

  • Provjerite i učitajte "Uvez ponude"


  • Sustav upozorava na eventualne nepravilnosti "Uveza ponude"


NAPOMENA:

  • Važno je napomenuti da se u trenutku predaje ponude, uvez ponude kriptira mehanizmom koji je ugrađen u sustav te nije moguće ostvariti uvid u bilo koji element ponude, sve do procesa otvaranja ponuda, gdje se pristigle ponude validiraju te potom pohranjuju u sustav. Drugim rječima, dok nije istekao rok za podnošenje ponude i započelo otvaranje, nije moguće dekriptirati odnosno omogućiti uvid u bilo koji dio ponude.


  • Ako je sve u redu kliknite na "Spremi i dalje" i potvrdite da želite predati ponudu.
  • Ako nije, izmijenite podatke, ponovno kreirajte "Uvez ponude" te ponovite postupak učitavanja i predaje.



Potvrda o zaprimanju ponude

Potvrda o uspješnom slanju ponude odnosno zaprimanju naručitelja prikazuje se:

  • na Vašem ekranu,
  • na listi "Ponuditelji" -> "Ponude" – status ponude je "Zaprimljena" i
  • u "Ulaznoj pošti"
    • registrirane e-mail adrese i
    • Vašem sandučiću ("Ulazna pošta" -> "Moj sandučić") u sustavu.


  • PONUDITELJI -> Ponude -> status ponude je "Zaprimljena"


VAŽNA NAPOMENA:

  • Tijekom trajanja roka za dostavu ponude od elektronički dostavljene ponude možete odustati ili ponudu možete izmijeniti na: PONUDITELJI -> Ponude -> označite ponudu -> kliknite na "Odustajanje" ili "Izmjena ponude"