Otvaranje (konačnih) ponuda
Preduvjeti za uspješnu provedbu otvaranja ponuda:
- istek roka za dostavu ponuda,
- dva (registrirana u EOJNu) ovlaštena predstavnika naručitelja (ili njihovi zamjenici ako su određeni) koji moraju imati pripremljene:
- privatne ključeve,
- korisničke podatke za prijavu,
- računalo, internetski preglednik i pristup internetu.
NAPOMENE:
- Svaki ovlašteni predstavnik naručitelja ili zamjenik koristi vlastiti korisnički račun i vlastiti privatni ključ kojeg je zaprimio na registriranu e-mail adresu.
- U svakom postupku e‐nabave kreiraju se dva ključa koji pripadaju isključivo postupku u kojem su kreirani.
- Gubitkom privatnog ključa nije moguće započeti proces otvaranja ponuda, a time ni pregled poslanih ponuda.
Nakon isteka roka za dostavu (konačnih) ponuda EOJN omogućava učitavanje ključeva
- Nakon prijave jednog od dva ovlaštena predstavnika naručitelja (ili zamjenika ako je određen) u rubrici "Rad s postupkom" kliknite na "Otvaranje ponuda"
Učitavanje ključeva
Princip učitavanja ključeva je sljedeći:
- Prijavljuje se ovlašteni predstavnik naručitelja (ili njegov zamjenik ako je određen) i učitava vlastiti ključ nakon čega se odjavljuje
- Prijavljuje se drugi ovlašteni predstavnik naručitelja (ili njegov zamjenik ako je određen) i učitava vlastiti ključ
NAPOMENE:
- Redoslijed prijavljivanja ovlaštenih predstavnika/zamjenika nije bitan.
- Učitava se datoteka ključa. Datoteka ključa se ne smije modificirati.
- Korisnik koji je učitao drugi ključ tehnički i provodi postupak otvaranja ponuda
- Nakon što ste uspješno učitali ključeve, isti se pohranjuju na sustavu. Naknadnim ulaskom u proces otvaranja inicijalnih ponuda nije potrebno ponovno učitavati privatne ključeve.
- Korisnici koji imaju pravo na postupak mogu pregledavati i preuzimati sve dokumente iz tog postupka.
Nakon uspješnog učitavanja drugog ključa kliknite na "Započni javno otvaranje ponuda"
Osnovi podaci
- U ovom koraku upisujete ovlaštene predstavnike naručitelja i ponuditelja te ostalih prisutnih na otvaranju ponuda
Upisnik elektronički dostavljenih ponuda
- Da biste ispisali Upisnik elektronički dostavljenih ponuda, u pdf ili doc formatu, kliknite na odgovarajuću ikonu
Provjera elektronički zaprimljenih ponuda
Provjera elektronički zaprimljenih ponuda koristi se kako bi se ustanovilo zadovoljavaju li dospjele ponude sve standarde i pravila koji su definirani ZJN 2016.
Ako svi uvjeti nisu zadovoljeni, sustav će označiti uvjet koji nije zadovoljen.
NAPOMENE:
- Sustav izvršava elektroničku provjeru nakon što kliknete na gumb "Provjeri elektroničke ponude".
- Gumb za provjeru nalazi se na dnu stranice.
- Kliknite na "Provjeri elektroničke ponude"
Sustav će označiti:
- uvjete koji nisu zadovoljeni – crvenim minusom
- uvjete koji su zadovoljeni – zelenom kvaćicom
- Na slici je prikazan izgled jedne od elektroničkih ponuda nakon provedene elektroničke provjere
Podaci o zaprimljenim ponudama
- U navedenom koraku prikazane su sve dostavljene ponude
- U podkoracima "Podaci o svim ponudama" ispunite podatke o ponudama i preuzmite Uvez(e) ponude
- Broj podkoraka je identičan broju poslanih ponuda
- Čitate podatke ponude sa ekranskog prikaza ili
- klknite na "Preuzmi" kako biste otvorili "Uvez ponude" i pročitali podatke
NAPOMENA: Ponudbeni list je sastavni dio Uveza ponude
Završetak javnog otvaranja ponuda
- Upišite podatke završetka otvaranja ponuda i kliknite na "Spremi i dalje"
Kreiranje Zapisnika o otvaranju ponuda
- Kreirajte predložak Zapisnika o otvaranju ponuda
- Preuzmite zapisnik na "Preuzmi"
- Skenirani zapisnik koju planirate poslati sudionicima vratite u sustav na "Izmijeni"
Završili ste sa postupkom otvaranja (konačnih) ponuda.
Zapisnik sa otaranja (konačnih) ponuda možete proslijediti natjecateljima na isti način kao i Zapisnik o javnom otvaranju ponuda u otvorenom postupku javne nabave:
Preuzimanje cjelokupne ponude
- kliknite na "Preuzmi cjelokupnu ponudu/ZZS"