U članku je objašnjeno na koji način, nakon isteka roka za dostavu ponuda/zzs, naručitelj šalje poziv za pojašnjenjem ili upotpunjavanjem ponude, zahtjev za prihvat ispravka računske pogreške i sl.
Vrste dokumenata:
- Poziv za pojašnjenjem ili upotpunjavanjem ponude
- Zahtjev za objašnjenje neuobičajeno niske cijene
- Zahtjev za prihvat ispravka računske pogreške
- Zahtjev za dostavom izvornika ili ovjerenih preslika traženih dokumenata
Slanje zahtjeva za pojašnjenjem
- U rubrici "Dokumenti" odaberite "Pojašnjenja" i kliknite na "+ Dodaj novi dokument"

- U padajućem izborniku odaberite vrstu dokumenta i kliknite na "Dodaj"
- Na primjeru je prikazan postupak slanja Poziva za pojašnjenjem ili upotpunjavanjem ponude


- Učitajte dokument koji ste prethodno pripremili lokalno na računalu
NAPOMENA: Dokument nije moguće brisati nakon slanja ponuditelju.
- Provjerite jeste li učitali željeni dokument
- Kliknite na "Slanje"...


- Označite kvačicom ponuditelja kojem želite poslati dokument
- Kliknite na "Pošalji"

- Na slici je prikazan indikator (zelena kvačica) koja označava da je dokument uspješno poslan

Odmah nakon slanja EOJN šalje obavijest ponuditelju:
- U sandučić u EOJNu i
- Na registriranu e-mail adresu korisnika koji je poslao ponudu
- Na slici je prikazan indikator (dvije zelene kvačice) koje označavaju da je ponuditelj preuzeo dokument

Zaprimanje odgovora
- Naručitelj zaprima notifikaciju
- U sandučić u EOJNu i
- Na registriranu e-mail adresu korisnika koji imaju pravo na navedeni postupak (ovlašteni predstavnici naručitelja i zamjenici ako su određeni)

Preuzimanje dokumenata
- U rubrici "Dokumenti" odaberite "Pojašnjenja"
- Kliknite na "Preuzmi"
