U članku je objašnjeno na koji način, nakon isteka roka za dostavu ponuda/zzs, naručitelj šalje poziv za pojašnjenjem ili upotpunjavanjem ponude, zahtjev za prihvat ispravka računske pogreške i sl.


Vrste dokumenata:

  • Poziv za pojašnjenjem ili upotpunjavanjem ponude
  • Zahtjev za objašnjenje neuobičajeno niske cijene
  • Zahtjev za prihvat ispravka računske pogreške
  • Zahtjev za dostavom izvornika ili ovjerenih preslika traženih dokumenata


Slanje zahtjeva za pojašnjenjem

  • U rubrici "Dokumenti" odaberite "Pojašnjenja" i kliknite na "+ Dodaj novi dokument"


  • U padajućem izborniku odaberite vrstu dokumenta i kliknite na "Dodaj"
  • Na primjeru je prikazan postupak slanja Poziva za pojašnjenjem ili upotpunjavanjem ponude


  • Učitajte dokument koji ste prethodno pripremili lokalno na računalu

NAPOMENA: Dokument nije moguće brisati nakon slanja ponuditelju.

  • Provjerite jeste li učitali željeni dokument
  • Kliknite na "Slanje"...


  • Označite kvačicom ponuditelja kojem želite poslati dokument
  • Kliknite na "Pošalji"


  • Na slici je prikazan indikator (zelena kvačica) koja označava da je dokument uspješno poslan


Odmah nakon slanja EOJN šalje obavijest ponuditelju:

  • U sandučić u EOJNu i
  • Na registriranu e-mail adresu korisnika koji je poslao ponudu


  • Na slici je prikazan indikator (dvije zelene kvačice) koje označavaju da je ponuditelj preuzeo dokument



Zaprimanje odgovora

  • Naručitelj zaprima notifikaciju
    • U sandučić u EOJNu i
    • Na registriranu e-mail adresu korisnika koji imaju pravo na navedeni postupak (ovlašteni predstavnici naručitelja i zamjenici ako su određeni)


Preuzimanje dokumenata

  • U rubrici "Dokumenti" odaberite "Pojašnjenja"
  • Kliknite na "Preuzmi"